Sunday, August 19, 2012

RaYa RARA 2012

Dear DiarY PinOkoO,


Salam Semua ^^


Raya aku tahun nie bertemakan silkbirupinkmanik. Sedondon wif mOmy just lain kat corak manik sahaja. Yg plg jeluzz why momy punya corak manik lg berkenan dihati! xboleh jadi nie momy punya baju lg voke dr aku. Nasib baik baju sponser tanpa berkata apa-apa terus pakai terus senyum lalu take berjuta pic. hewhew!xmalu! Baju dadY ala-ala biru xdpt disiapkan. Mendatangkan kemarahan rara cam nie. Xdapat bergambar sedondong. Tapi yg penting baju rara sama macim ngan cikTedYbear kita. Raya first tahun nie sangat-sangat terasa kesunyiannya bila kedua-dua mysis beraya kat rumah mentuanya begitu juga myfirst brother n second brother xdpt balik coz tuntutan kerjalah konon-kononnya. Biasanya rumah nie kecoh ngan kerenah 3 org manusia yg comel dan bakal bertambah lagi 2 org x lama lagi. Biasa-biasanya masa-masa nie kamera DSLR rara konfem-konfem dah full memory take pic budak-budak nakal tue. Tapi kali nie full memory coz take pic sendiri. hewhew! sO berayalah kami 3 beranak. Nasib baik si anak bongsu nie xda kewajiban menghalang tidak beraya sama momydady. 
Disebabkan xda sape nk ambik gmbr aku, diketerpaksaan aku take sendirii pic raya aku. sO sedih. hewhewhew!!













No comments: