Monday, February 18, 2013

Bilik Rara KKB 32-A1-3

Dear DiarY PinOkoO,


Salam semua ^^


Sem baru bermula lagi . Ini beerti sem last sebagai student amat2 bermakna sekali dalam hidup aku nie. Mybe after this aku akan mula hidup baru dengan alam pekerjaan, mesti rindu habis dengan alam ala-ala remaja di universiti. HeheHe. Lepas nie lagi pening kepala aku nk mikir thesis yg sudah 1 bulan aku tinggalkan. YaAllah, permudahkanlah segala urasan thesisku semoga semua berjalan dengan lancar ^^ Dalam sibuk2 mengejar thesis alam pink tidak akan aku tinggalkan. Adoi, mcm biasalah perangai budak2 nie still lekat dlm diri nie. Macam biasa lah seperti sem-sem yg lalu tempat yg plg ptg sebagai student adalah meja study. sO, part2 kekemasan meja nie aku cerewek cikit sebab
Sedetik, Sesaat, Sejam, Sehari, Sebulan, Sehabis sem nie ^^ disinilah ♥





Hope dengan keceriaan yg ada nie, semuanya berjalan dengan lancar ^^ amin.



1 comment: