Saturday, August 24, 2013

HepY BefdaY Raara ^^ 24




Dear DiarY PinokOo,


Salam Semua ^^



Hepy sesangat bila teringat moment befday kita tiga hari yangg lalu. Kenapa? Sebabnya first time dalam hidup kita semasa menyambut befday kita semua adik beradik kita ada semua anak sedara kita ada dan yang paling penting org yang sponsor event kita nie iaitu xlain xbukan mom and dady pun ada. Sebenarnya xberhajat pun nak sambut befday kita nie. Abg kedua kita yang duk cakap hari nie befday kita. Mybe dia ternampak kat FB sebab ramai teman-teman kita duk hangat wish befday kita time tue. 


Ketika tue dady kita ada pula kat ruang tamu. Jadi confem-confem dady kita dengar. Kita apa lagi masuk jarum laaa.. HEhehe.. Kita cakap kita x nk adiah kita just nak kek sahaja. Sebab kita heppy sangat time tue sebab semua anak-anak sedara kita ada. Jadi saja-saja la nak kasi dia org rasa kek befday kita. Asyik kita jer duk rasa kek befday dia org. Mana adilkan!!






Jadi nak memeriahkan lagi event befday kita tue, kita berpakatlah dengan akak kita yg ke-3 kita siap beli macam-macam. Bukan sahaja sebijik kek malah topi, belon, mercun, cawan n pingn kertas ada gambar befday, lilin bentuk 24 tahun dan banyak lagi. Mula-mula kita decide nak beli kek secret recipes akak ke4 siap nak seponser lagi takut-takut x cukup bajet. Tapi disebabkan kekurangan masa kita beli jer kek kat tepi jalan area bandar baru bangi. Asalkan cukup syarat kek ada sudah. Itu sudah cukup bagi kita. Tapi not bad la rasa kek kita tue. Mahal jugak tue sama jer macam harga sebijik secret resipes. Tapi yang penting bagi kita jalan lari tema sudah. Tema event befday kita pada kali ini adalah "COMEL". 



Moment penting nie xkan dapat kita lupakan sebab tue kita tulis dalam belog nie supaya menjadi salah satu kenangan manis dalam hidup kita. Love my family kerana sudi buat event nie untuk kita. Sebenarnya kita ada catat kat diari tarikh befday kita. Kita ingat lagi masa kita take note befday kita tue. Rasa macam xsabar nak tiba bulan ogos. Tapi first time rasa nya dalam hidup nie bahawa xpenting pun befday kita tue. Xtahu kenapa?? Sampaikan kita sendiri terlupa bila hari sebenar befday kita. Kita macam x suka sangat nak ingat!! Rasa macam sakitnya hati kita bila tiba tarikh nie. Fullstop!





HeppY befdaY Raara ^^ 24

No comments: