Saturday, April 10, 2010

ciK PiNokOO PunYer ShaWL

Dear DiarY PinOkOo,


Kalau ckp pasal shawl or selendang .. Mesti tercuit atie aku bila ingtkan balik dengan satu perinstiwa nie. Mcm maner aku berusaha smpi nk giler, semata2 nk dapatkan shawl PASHMINA dr india nie.. Blh kata 1 kelantan ak pusing tuk cr benda nie tau. Tp xjugak2 jumpa.. semua blog (JUAL ONLINE) ak jejak++terjah.. x jumpa jugak.. smpi serik ak.. Serabut otak aku.. Ak x kisah membeli mahal cikit dr harga kedai.. Yg penting ak nk jugak dptkannya... So lam otak ak duk pkr..t smpi u (PERLIS) ak mau cr 1 perlis n 1 ALOQ STAQ.. Biar ati aku puas mencari.. X silap ak budak2 utara nie x suka sngt pki tudung kan.. So ak tertayalah kat kwn aku nie.. ty punya ty.. siasat punya siasat.. D ckp benda tue ade bnyak kat TESCO ALOR STAQ.. Ak pergi terus prg tue after hbs jer progrem **finishing school** ak ajak incik.S temankan ak pg alo star.. cr punya cr.. ak terpndang lah..1 kedai tue.. Ya allah..memg giler jd nyer..bnyak giler selendang yg ak nk tue ade kat ctue..hehehe..asalnya ak nk beli 2 jer..dah tgk punyer tgk ak beli 5 sekali. incik.S ckp d xsuker sngt tgk ak pki selendang tue sbb x sesuai ngan muka ak yg comel nie..Memg pun diakui. Ak x kisah x pki.. Yg pntg ati ak berkenan sngt memilikinya... Mybe 1 ari time muka ku dah sesuai untuk menyarungnya blh la ak pki..huhu..tul x?? Kat bwh nie.. ak mO tunjukkan.. selendang pasmina yg aku beli tue^^




**pink**



**merah**



**pepe**



**oren**



**koko**


p/s: selendang lain ak x minat sngt..seelendang nie jer yg ak terigin sngt nk pakai...heheh ^^V


No comments: