Sunday, April 18, 2010

NAper Cik PiNokoo CreATe BLog?

Dear DiarY PinOkOo,

Mlm nie tb2 plak rse nk habaq mai naper lah cik pinokoo buat blog nie..banyak sebab..first sekali ak mau tulis semua pasal diri ak..aper yg ak buat, aper yg ak beli, aper yg aku rse, aper yg pnh terjadi dlm life aku..semua kalu blh ak nk cita kat blog nie..kirenyer blog nie diarie ak..ak syg blog aku..TEDYBEAR blog..muaahh ^^v. bukan tujuan ak nk menunjuk ker aper ker..memg ak suka menulis..tp x suker bercerita melalui suara..suka melalui tulisan..SEBAB ak rse xde saper fhm kalu ak bercerita guna suara..ak rse mcm owg xfhm..plak tue kalu ak sedih ker..sakit ati ker..xtau nk citer kat saper..bg aku citer kat TEDYBEAR .lg bagus.tul x?kalu citer kat kwn nie..belum tentu d nk dngr..belum tentu d akn simpan rahsia kiter..kwn nie bukan boleh percayer sngt..tmbh2 lg perempuan..huhu..ak de rmi kwn2..tp yg betul sekepala ngan a xde k..yg tikam belakang bnyak..jelus ngan kiter x tentu pasal..per kes..wak malu kaum kerabat sendiri jer..plak tue kalu ak bercerita dio owg mcm x nk dngr tau..mcm x bg respond..kalu tengh de msalh bukan nk bg nasihat..memakn diri sendiri lg der lah..per punya kwn rr..time d iowg punyer masalh punyer cerita aku dengr jer..siap bls gie perbualan mereka..huh..serik dah ak..ngan kwn spesis nie..makn kwn tue..BENcI ak..hidup sendiri lg best rasernyer..klue jumpa yg kwn membantu xpe gak..ak x kisah kalu kwn aku kedekut yg penting bg aku adelah PENASIHAT n PENDENGAR yg setia n 1 lg PENYIMPAN RAHSIA yg setia..betul x..cuba kau owg pikir balik..kte2 ak nie..xkisah la d BODOH ker..x LAWA ker..BENGAP ker..HUDOH ker yg pentig bg ak pendengar n penasihat yg setia..:p





pinokoo

No comments: