Sunday, March 10, 2013

Rindunya Bambam

Dear DiarY PinokOo,

Salam semua ^^


Baru 1 bulan x jumpa dah gedik-gedik rindu bambam. Sepuluh video yg dirakam bersama bambam tgk hari-hari pom x pnh jemu. Tambah2 bila dgr gelaktawa bambam. Oh! rindunya aku pada dia. Setiap kali pg sopimmopim jumpa jer baju baby yg comel-comel terus ingat bambam ^^ Sebab tue aku selalu turun KL semata-mata nk jumpa bambam. Sem lepas lg teruk rindu gila smpi hbs jer final hari nie ptg esok terus naik bas pg KL. Sekarang nie pom aku duk rindu bambam nie. Suka sgt usik budak nie, suka sgt buat budak nie smpi nagis. Hehehe^^ nakalkan aku nie. Lepas jer dari mata mak dia n momy aku mesti kena budak nie aku kerjakan. Geram kot, omey sgt. Love u adik bambam.












1 comment:

dzafirahzain said...

jln sni.... comeinya dia... nak cubit skit~