Tuesday, March 09, 2010

♥11 Perkara Aku Akan Rindu Tentang Sekolah♥

Dear DiarY PinOkOo,


Sekolah dah commence selama 3 hari tak silap aku? Maklumlah aku dah habis sekolah kan. Jadi, sedang aku di rumah sorang-sorang aku tiba-tiba terfikir tentang perkara yang akan aku rindu tentang sekolah..

Ni aku nak buat senarai perkara yang aku akan rindu tentang sekolah.. Here goes..


11.DAting Ngan my ex...>--MOHD FIRDAUS ZAINUDDIN



10. Datang lambat ke sekolah setiap hari. Literally setiap hari.



9. Tulis alasan tak munasabah di buku guard apabila dah dtg lambat. Seperti "Helping Captain Planet bring pollution down to zero" dan sebagainya.



8. Tuang kelas. Terutama sekali kelas Bahasa Inggeris, sebab cikgu tu cam pa nun ta ta. (bagi sesiapa yang gagal jawi, pergi ulang balik kelas agama)



7. Cuak dan cepat-cepat siapkan karangan cikgu bm yang kena hantar sebelum 3.30 petang.



6. Pakai selipar ke sekolah sebab tak jumpa stokin dan sebab malas.



5. Kena marah sebab pakai selipar, namun besok pakai jugak selipar lagi sekali.



4. Naik ke tandas perempuan di tingkat 2 dan hisap rokok dengan rakan-rakan. Nama rakan-rakan tidak akan didedahkan atas sebab-sebab tertentu dan aku boleh kena saman. (im just kidding!)



3. Kacau x aku sebab dia fikir dia cool sangat sambil menyanyi lagu "I gotta feeling" dan dia pun asyik panggil aku ..... Layan je.



2. Bersembang dalam kelas dengan rancak semata-mata untuk membuat cikgu yang tidak disukai lebih bengang.


1. Pergi ke kantin dalam keadaan lapar dan marah juniors yang tak sabar. Tapi sebenarnya aku pun tak sabar tapi menggunakan kuasa vito sebagai senior.**tipu jer..

No comments: