Monday, March 08, 2010

My HEartS

Dear DiarY PinOkOo,


3/mac/2010
naper lah..paler ak asyik pening jer ek...
nie mesti kes mkn.....hehehe
yelahkan..rie nie ak pg pasr sena(ore kelate punya bhasa...ore luar x tau r...)
ker de penyakit...muda2 dah de penyakit per hal lah!!...
huisss....
dah pening..hati sakit lak tue..td aku g sek.a. merah...jumpa lah sorg minah tue..meluat ak...hahha..benci tau...tgk muka d..ingt kisah silam...
ak ingt lg..ms sek mengah..d pnh malukan aku...bodohkan..aku x tau lah sma de d sengaja atau pun..x sengaja...sebodoh2 aku punya otak n mata nie mash blh tgk n fikir minah tue iklas ker x..kalu blh memg aku x nak dah tgk muka d lg tau...muka jer comel..perangai pura2...huis.(--..)..


kalu g tape aku punya ati mcm kat gmbr tue...msh x blh ubati lg tau..per2 pun..aku maafkan....myb d budak g kan time tue..bodoh g...air kecing pun x reti nk bsh lg...gitulah peragainyer....hehhehe..sejahat2 aku pun..aku still syg kwn2 aku time sklh...diorg lah..teman aku..xde saper dah...biler masuk u..masg2 buat hal..tmbh2 g..dh de bff...huhuuuuu....lupa terus kt ak yg comel nie...

No comments: