Sunday, September 23, 2012

Rara bergaya dgn kacamata HellOkitY ^^

Dear DiarY PinOkoO,

Salam semua ^^


Today is Sunday. Tomorrow is MondaY. Malam nie malam Isnin. Pelik?? Apa kaitan? Saja aku nak habak mai yg esok aku ada dh start kelas dah and berhentilah berkayal yg cuti ada lagi. Sudah lama aku tak update entry kat blog Pinokoo nie. Rindu sangat-sangat pink pinky kat blog nie. Sory ek sayang aku sagtlah busy. Kepada pembaca yg setia ^^ stilllah setia akan ada full entry after nie. Kepada yg lupa muka tuan punya belog nie meh-meh ngitai sikit kasi ingat kembali. HeheHe.


Pic rara pada kali nie ada kena mengena sikit la kot ngan hellO kittY maybe ^^ sja nk tunjuk yg rara pakai kacamata baru. Mana kacamata yg lama sudah dibuang udah. Mana boleh!! Yg nie kalau pg kelas alamatnya satu kelas x tgk muka lecerer duk tenung muka aku. Adaker? Hehe. Kecoh-kecoh! Jom tgk before ko org lupa terus muka aku nie and before aku menulis panjang-panjang lagi.


Makeup and bergaya adalah hobi saya. Sempat xsempat belakang kira. Kolot xkolot yg tue boleh diubah^^

 
 













Semakin bum-bum sebab hari tue traning area KL. Hari-hari cuba makan makanan baru. Biarkan asalkan aku hepY. Xpenting lagi ada yg lagi penting.Emmmm..emmm.. sem nie aku adalah student tahun akhir Kejuruteraan Sistem Elekrik di UniMAP. Doakan aku berjaya habiskan satu tahun nie. Minta-minta jauhkan bab-bab fail subjek nie. Malam nie sepatutnya aku print note2 kat portal and habiskan quiz ibu Dina tapi disebabkan rindu sngt ngan kamu aku luangkan juga sedikit masa taip entry nie. 


Sem nie juga aku akn ambil satu sub yg killer punya projek. Dah send dh 10 topik hari tue. Doakan aku dapat topik yg mudah and senang nk buat report. Aku x suka thesis-thesis yg susah. Aku sagt-sagt perlukan doa kalian. Sem nie juga semua subjek killer-killer. Otak mesti mcm kalkulator sbb bayk subjek kira-kira. Doakan aku x cuai semasa mengira. Aduh pening. Hati berdebar-debar sbbkan sem lastnie. Satu tahun je lagi. Bertahanlah RARA ^^


Jangan lupa doakan aku. Amin..




2 comments:

Anonymous said...

KAQ RARA .. CUN LARH .. INGT DEDEQ LAGIK X ?

HEHEHE ..
MISS U

::adibsalam:: said...

alololo tomeinye tuan blog dgn teddy bear, gud luck ok!