Monday, September 09, 2013

HAri ke-82 Faris dilahirkan.

DEar DiarY PinokOo,


Salam Semua ^^


Pada 20 Jun 2013 aku dapat seorang lagi anak sedara bernama IsFaris Al-Amin aka Firas. Aku suka usik nama dia firas sebab semasa dia lahir hangat sangat drama Sebenarnya Saya Isteri Dia lakonan Tiz Zaqyah dan Izzue Islam. Kebetulan hero dalam filem tuekan nama firas. Tue yang aku panggil BOTAK sebagai firas. Terbaru pulak nama gelaran dia aku panggil BOTAK sebab comel sangat rupa dia after dibotakkan hari tue. Macam-macam aku nie. Firas nie budak dia baik sangat, time lapar jer menangis. Tue pun perlahan jer dia menangis. First time jumpa budak baik macam nie. Suka sangat peluk cium dia. Serius suka sangat bau dia. Hehehe.









































Hadiah sempena firas dilahirkan. Serius first tengak kasuk comel nie terus teringat firas.



No comments: