Monday, September 09, 2013

MeLawaT PameraN The SmurfS 2

Dear DiarY PinOkoO,


Salam Semua ^^


Tempoh hari aku dan kakak aku ada melawat pameran The Smurts 2 di Bangi. Serius bukan sahaja dapat melawat tetapi dapat jugak buat balik rumah patung-patung The Smurts jika anda mengeluarkan duitlah. Aku nie peminat setia mengumpul patung-patung nie, sekarang nie berjangkit pula kat kakak aku. Nasiblah kak ko dah ada anak. PAmeran nie kat semua negeri ada. Dalam negeri tue bukan sahaja satu tempat mungkin dua tiga tempat yang buat pameran The Smurts nie. Rugi pula siapa yang xmengumpulnya. Rugi juga siapa yang xpg melihatnya. Setiap bulan mesti akan ada pameran toy-toy di Mcdonald diseluruh negara. Setiap bulan berlainan toy yer. Pameran tue betul-betul berada didalam restoren Mcdonaldlah. MAta tue kena melilau sedikitlah kalu nak tengok. Hehehe^^



 Sekarang tarikh tutup untuk mendapatkan The Smurts sudah ditutup! Sila nangis!!



 Yang paling aku sayang sekali adalah BRAINY, serius memang comel habis.






  Kebanyakkan patung-patung diatas berjaya aku kumpulkan. Setiap minggu ke macdonald ^^ sama naik ngan kakak aku. 



Siapa yang dah tengok cerita nie kat panggung? Silap Jawap! Bestke x?



No comments: