Monday, May 21, 2012

HeLLO KiTTY

Dear DiarY PinOkoO,

Salam Semua ^^

Bila lihat tajuk entry pun dah tahu entry kali ini aku nk cerita pasal apa kan? Sejak seminggu nie aku mulai minat pada Hello KittY. Knp? Sebab Hello KittY sesuai dengan aku kerana kebanyakkan katon Hello KittY berwarna PINK. Comelkan? Sejak seminggu ini jugalah aku mulai mengumpul sedikit barang-barang peribadi aku yg berkait rapat dengan Hello KittY.Contohnya pen, buku dan mcm-mcm lagi. Insyallah pengumpulan sebarang benda yang berkaitan Hello KittY akan aku kumpul mulai hari ini. Siapa-siapa yg mempunyai minat yg sama mcm aku nie, bolehlah tinggalkan link blog anda di post nie. Boleh kita berkongsi minat yang sama ini. Rara pun teringin juga melihat koleksi Hello KittY kamu ^^,
















Yg nie saja-saja aku nk upload. cOmelkan penampal note nie ^^


No comments: