Friday, May 11, 2012

si cOmel Maisarah ^^

Dear DiarY PinOkoO,

Salam semua ^^

Si comel^^ Maisarah namanya, baru lahir 1bulan 10hari yg lalu iaitu 2april2012 jam 3pg berat 2.8kg. Gelagaknya semasa aku sempat jaga dia semasa cuti seminggu hari tue adalah si comel nie suka sangat bermain-main dengan aku, siap membalas ciuman aku setiap kali aku cium dia. Kalau sehari xda org layan dia mesti dia nangis gila. Boleh pecah pintu tandas rumah aku. Yeke?? Dalam sehari tue memang menjadi kewajipan aku menjaganya. My mOm sgt2 busy nak pg pasar lagi,masak, nak jaga kakak aku yg berpantang lagi.Sampai ke hari nie aku asyik teringat kat si comel. Rindu sangat!! Kalau tidak disebabkan busy dah lama dah aku berda dalam bas ontheway ke Kelantan. Maisarah nie kuat menangis bila dia lapar. Sampai merah-merah muka dia. Muka yg selalu kena buat susu adalah aku sebab kat dalam rumah tue xda org selain mom dad sis n sicomel. Dalam sehari tue xpnh nak kenyang-kenyang, setiap kali sejam mesti budak nie menangis, merengek nak susu. Aku apa lagi, bila terlepas dipandang oleh my mom aku kenakan sicomel nie.Bila ak suap botol susu ,sampai jer kat mulut dia, aku tarik balik. Hehe.. sicomel nie pom pandai merajuk. Setiap hari itulah rutin aku mengenakan sicomel Maisarah. Rindunya kat dia^^.































2 comments:

TRAVELOG ATEH said...

comelnyer baby girl nie. hiks... geram nak cubit2.

shahrazali said...

comelyer.....