Thursday, December 02, 2010

jLn2 mkn cikEnchOp 0___o

Dear Diary PinOkoo,

Sje nk gtau ,memg nak sgt gtau n sOh kamu2 n kamu jelus, memg niat asal pos entry nie nk sOh kamu jelus (yg xjelus tue buat2 lah jeles tau!) Aku nk gtau yg ak p mkn cikencOp sedap kat KANGAR td, housemate ak gtau ade cckenchOp sedap kat SERIAB,KANGAR. Ak apa lg dngr perkataan sedap tue, terOs siap2 lah ajak rOomate sekali nk g cuba cikencOp yg digembar-gembOr kan tue.. After cOba, emmm.. best la jugak RM9.00 n watermellOm RM2.50. Jika org tgh lapar sebOt plak pekataan sedap memang ingin mencObanya.. hehehe~~ Sedaplah!! Aku plak dr pg td x mkn2 dOk mengemas barg2 nk masOk kan kat dlm stOre. Makan2 jugak. Aktiviti bergambr x bOleh lupa.. jOm tgOk 0___O



Besiap-siap sebelum keluar, ambil 1 pic dulO!




kedai cikencOp!



cikencOp seriab,sedap penOh dengan rasa lada htam!



ekyen makan cikenchOp@__@


Dah kenyang, jOm balik! tgh2 drive lalu plak kat sawah padi yg kehijauan ambil lg pic. hOhohO.. Tanks to myrOmate melayan kerenahku ini.



dah kenyang!



wa..sejOknya angin sepOi-sepOi

5 comments:

AiDa AzRyN said...

whoa! sodap2 makanan! 0_o

Cik PinOkoo Rara said...

@aida::emm..sOdap,jOm2 kalO dtg cini ckp awal2 t rara bawa p mkn cikencHop

maCy said...

seronok. sedap. yumy. huhu

cikCOKLET:) said...

sedapnya!!
student unimap ekk? muka cm pnah tgk. hehe.

Cik PinOkoo Rara said...

macy:: memg cedap2..yummieee

cikcoklet:: cedap2.. ^^V
emm..student unimap..junior upanya..mula2 ingt senior sebab ade senior iras2 muka cikcoklet =P